Hoppa till huvudmenyn Hoppa till innehåll
Eslövs kommuns intranät
  • Hjälp
  • Logga in
  • Meny
  • Vänligen logga in för att se förvaltningar
eller
    • Manuell incheckning krävs på skärmarna utanför mötesrummen
    • Portalen – gemensam
  • Hjälp

Logga in med ditt datorinlogg

Fortsätt utan att logga in

Glömt ditt lösenord?

Stäng
  1. Portalen – gemensam
  2. Driftstörning
  • Manuell incheckning krävs på skärmarna utanför mötesrummen
  • Portalen – gemensam
  • Ny namnstandard för nya inloggningsnamn till intranät, skrivare och Raindance

    Portalen – gemensam

    Istället för åtta bokstäver hämtade från för- och efternamn kommer nya konton att få en sifferkod för inloggning på intranätet. Den ser ut så här, x ersätts av siffror: EKxxxxxx Eftersom vi fått frågor om bindestreck i användarnamn så är det helt korrekt att bindestreck förekommer i användarnamn/e-postadresser. OBS! Den nya standarden gäller nya användare från och med 27 oktober. Vill du veta mer? Välkommen att höra av dig till Servicedesk! Servicedesk@eslov.se 0413-628 88

    Publicerad: 2025-10-27 11:53
  • Problem med att skicka mail från Evolution

    Portalen – gemensam

    Just nu problem med att skicka mail i från Evolution. Inga mail kommer fram till mottagaren. Felsökning pågår

    Varaktighet: 2025-10-21 00:00
    Publicerad: 2025-10-22 09:54
  • Utskrifter OK, men omregistrering av tagg kan behövas

    Portalen – gemensam

    Utskrifter fungerar igen. För vissa användare så behöver omregistrering av "Tagg" utföras på skrivaren. Har ni en liten skrivare utan stor display så måste ni registrera tagg på en annan skrivare med "Stor" display (Pekskärm) innan utskrift kan utföras på den mindre skrivaren. Vid eventuell omregistrering av din tagg på skrivaren ska du inte uppge din e-postadress utan "ditt tidigare användarnamn" (exempel annaande) kommer du inte ihåg ditt användarnamn kan du söka i Outlook adressbok och under Alias så ser du användarnamnet.   Vill du veta mer? Välkommen att höra av dig till Servicedesk! Servicedesk@eslov.se 0413-628 88

    Publicerad: 2025-10-21 18:06
  • MyPrint fungerar inte från mobiltelefon eller iPad – uppdaterad 30/10

    Portalen – gemensam

    I väntan på ny skrivarlösning kan utskrifter endast göras från delad eller personlig dator. Vi har väntat länge på besked från leverantören, men har ännu inte fått veta när de kan rulla ut den nya skrivarlösningen som vi hoppades och trodde skulle kunna rullas ut under oktober. Mer information kommer att publiceras här så snart vi vet mer. Vill du veta mer? Välkommen att höra av dig till Servicedesk! Servicedesk@eslov.se 0413-628 88    

    Publicerad: 2025-10-01 09:50

Välj system

Välj system som du vill visa i din lista över ”mina system”.

Namn Beskrivning
Avbryt